Monday, May 31, 2010

Coklat....Coklat....

3 pcs mix chocolate

15pcs mix chocolate

Lolichoc

Round choc
9 pcs mix choc

Untuk keterangan lanjut, sila email fadlinayusof@yahoo.com atau suzanna1710@yahoo.com

Sunday, May 30, 2010

Kek besdey merangkap anniversary

Pn Suzana Mat Saad telah menempah kek coklat 'moist' ini bagi meraikan ulangtahun kelahiran anaknya Afif yang berumur 3 tahun dan juga sempena ulangtahun perkahwinan aki dan nenek. Congrate & Thanks.

Kek harijadi

Kek Coklat 'Moist' ini ditempah oleh seorang rakan untuk rakannya yang menyambut hari lahir pada 27 Mei yang lepas. TQVM pada Kak Lina dari FPE, UMT.

kek Patrick

Ini adalah kek coklat 'moist' yang ditempah oleh kak Maa, dari FASM sempena birthday anaknya, Danish yang telah berumur 4 tahun. Kak Maa meminta saya hias kek ni dengan kartun patrick. Harapnya Kak Maa dan anaknya berpuashati. Terima kasih.

Sunday, May 23, 2010

Kek untuk Guru

Sempena sambutan hari guru, tempahan diterima dari Kak Hanim, FPE untuk diberikan kepada guru2 yang mengajar anaknya Damia.
SELAMAT HARI GURU.


Monday, May 17, 2010

Kek upin dan ipin

Kek Coklat moist dengan edible image upin ipin yang comel. Ditempah oleh Pn Liana dari UMT. TQVM

Friday, May 14, 2010

Kek coklat moist

Kek ditempah oleh pelanggan setia..kak Maa, sempena harijadi nya. Selamat hari jadi dan terima kasih diucapkan.

Saturday, May 8, 2010

Akan datang...khusus untuk peminat2 COKLAT


Kek khas untuk IBU

Sempena hari ibu, beberapa tempahan diterima untuk meraikan insan istimewa yang bernama ibu. Antaranya ialah tempahan dari Cik Suraya, FASM. Terima kasih diucapkan pada Suraya.
Kek mini untuk bakal ibu.

Kek Coklat Moist 1/2kg

Kek Coklat Moist 1/2 kg

Kek Coklat Moist 1/2kg

Sunday, May 2, 2010

Cupcakes dan telur merah untuk 'full moon'

Apa itu sambutan Full moon mengikut tradisi kaum cina?? Mengikut laman web ini... http://www.babycenter.com.my/baby/traditions/chinese-full-moon-celebration/,  full moon ini disambut apabila anak2 kaum cina yang baru dilahirkan telah mencapai umur satu bulan. Pada ketika ini, anak tersebut akan diraikan dengan memberi nama kepadanya dan memberi sanak saudara makanan tradisional dan juga telur merah. Pada masa sekarang sambutan ini telah diubahsuai mengikut kesesuaian zaman.

Sebenarnya saya mendapat tempahan dari seorang rakan, Dr. Muhd Danish Danielle untuk meraikan anak kedua beliau yang bernama Mishel Iman Zara Tai. Beliau menempah 80 pax yang mengandungi 2 biji cupcake dan 2 biji telur merah setiap satu. Terima kasih diucapkan dan semoga Dr Danish sekeluarga sentiasa dirahmati Allah. TQ

Berikut adalah gambar2 cupcakes yang ditempah oleh Dr. Danish.

Vanilla cupcakes dengan buttercream dan fondant

Choc moist cupcakes with choc topping and fondant

khas untuk si comel

Setiap kotak tempahan diisi seperti berikut.
Untuk tempahan, sila email ke fadlinayusof@yahoo.com

Kek harijadi

Kek harijadi ini ditempah oleh Pn Wan Sarimah untuk meraikan rakan2 sepejabat di FST, UMT. Terima kasih diucapkan dan selamat harijadi diucapkan pada yang diraikan.

Kek Upin dan Ipin

Pn Amardiana telah menempah kek berbentuk nombor satu dan ada hiasan upin ipin ini. Sesiapa yang berminat boleh juga menempah kek yang ada hiasan edible image seperti ini. Gambar yang ada stok, upin ipin dan Ben10. Cepat !!! selagi stok masih ada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...