Tuesday, December 29, 2009

Tepung kek segera (Chocolate moist, Vanilla, Brownies)


kawan2 semua....dapatkan Tepung kek yang sangat mudah disediakan dan dijamin lazat. Terdapat 3 jenis tepung kek, iaitu Tepung Kek Coklat Moist, Tepung Kek Vanilla dan Tepung Brownies Istimewa. Kesemua pek tepung ini boleh didapati dengan harga yang amat rendah dan menjimatkan. Dengan satu pek tepung ini, anda dapat menyediakan sebiji kek dengan berat lebih kurang 1kg dengan hanya menambah bahan2 cecair seperti telur, minyak, susu dan mentega.

Tepung akan dihantar secara percuma dilokasi berikut : Sekitar UMT , Gong Badak, Wakaf Tengah, Batu 6, Batu Rakit dan Seberang Takir.
Sekiranya anda mahu tepung ini dihantar secara pos...tambahan sedikit harga pos untuk setiap pek. Penghantaran ke seluruh semenanjung Malaysia disediakan.
Beli dengan kuantiti yang banyak...diskaun akan diberikan.




TEPUNG KEK COKLAT 'MOIST' ISTIMEWA
Dengan menggunakan tepung kek ini, anda akan dapat menghasilkan sebiji kek coklat seberat 1kg. Bahan-bahan yang terkandung dalam pek ini adalah tepung, serbuk koko, serbuk penaik dan gula. Bahan untuk 'Topping' kek turut disertakan dalam pek ini yang akan menambahkan lagi kelazatan kek. Anda hanya perlu tambah telur sebanyak 3 biji, 1 cawan minyak dan 1 cawan susu. Cara penyediaan kek turut disediakan dalam pek ini.
Harga satu pek tepung ini hanya RM12.00.


TEPUNG MAGIC VANILLA CUPCAKES
Tepung ini sangat sesuai untuk adunan cupcake dan juga kek. Dapat menghasilkan 1kg kek dan 35 biji cupcakes (bergantung pada saiz). Hanya perlu tambah butter dan telur sahaja. Cara penyediaan kek disertakan dalam pek.
Harga: Hanya RM10.00


TEPUNG BROWNIES ISTIMEWA
Khas untuk para penggemar brownies. Kini anda boleh sediakan brownies sendiri yang enak di rumah. Tidak perlu bersusah payah untuk menyukat bahan-bahan mentah. Hanya perlu tambah telur dan mentega. Untuk menambahkan lagi kesedapan brownies anda, tambahkan saja kekacang (walnut, almond, etc). Cara penyediaan disertakan dalam pek.
Harga: RM12.00

1 comment:

  1. nice..parit raja, johor ada?
    jemput ziarah blog saya ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...